Powrót

Anna Zacharonek-Dobracka

Nazywam się Anna Zacharonek-Dobracka jestem szczęśliwą mamą trójki dzieci, mam fantastyczną rodzinę i to od nich czerpię siłę i wiarę na lepsze jutro. Mieszkam w Szczecinie od zawsze. Uznaję zasadę, że nie można marnować potencjału kobiet w polityce, biznesie czy jakiejkolwiek innej dziedzinie. Wspieram i zachęcam kobiety, które mają „coś” czym, mogą podzielić się z innymi to bezcenne.

Jestem w Polsce 2050 od marca 2020 roku od kampanii prezydenckiej Szymona Hołowni. Zaangażowana byłam w zbieranie podpisów. Obecnie w partii pełnię funkcję Skarbnika Regionu Zachodniopomorskiego oraz Pełnomocnika Finansowego na region Zachodniopomorski. Poznałam tutaj wspaniałe osoby, które są podobne do mnie i z którymi chcę iść dalej i zmieniać na lepsze nasze codzienne życie. Szczególnie ważna dla mnie jest zielona Polska i proste przepisy prawa w Polsce, wierzę że uda się nam razem to zrobić!

O mnie

Jestem ekonomistką z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie kadr i płac. Swoją pracę bardzo lubię, daje mi dużo satysfakcji. Jestem kreatywna i pracowita nie zniechęca mnie bezustanna zmiana przepisów, stawia to przede mną nowe wyzwania i ciągły rozwój. Łatwo nawiązuję relację z pracownikami jestem osobą o dużej empatii.

Prawa pracy i wynagrodzeń potrafię wykorzystywać w codziennym funkcjonowaniu firmy, jednocześnie godząc jej interesy i wychodząc naprzeciw potrzebom pracownika.

Wcześniej prowadziłam działalność gospodarczą i pracowałam w działach księgowości oraz jako specjalista ds. administracyjnych.

Wykształcenie

Ukończyłam Studia podyplomowe na Uniwersytecie Szczecińskim, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania; Kierunek: Zarządzanie Personelem w firmie , oraz Studia Magisterskie – Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk
Ekonomicznych i Zarządzania;
Kierunek: Zarządzanie i Marketing; specjalność: Zarządzanie Przedsiębiorstwem;

Doświadczenie zawodowe

Od 2008 JADO , JADO sc
Samodzielny pracownik ds. kadr i płac
Pełna obsługa spraw pracowniczych: prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy (w tym kierowców samochodów ciężarowych), naliczanie wynagrodzeń, kompleksowa dokumentacja pracownicza, doradztwo w dziedzinie prawa pracy

2005- 2008 VOS Sp. z o.o.
Samodzielny pracownik ds. kadr
/funkcja Prokurenta Spółki, pracownik ds. administracji/
Wykonywanie podstawowych obowiązków administracyjno- formalnych, natury poufnej oraz codziennych czynności związanych z pracą w dziale kadr począwszy od rekrutacji przez zatrudnienie do zakończenia stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy. Monitorowanie przebiegu czasu pracy zgodnie z planami na poszczególnych etapach produkcji oraz realizowanie planu zatrudnienia z zapotrzebowaniem i wymaganiem danego kontraktu. Przygotowywanie kartotek ewidencji pracowniczej dla średnio stu pracowników oraz pomoc w naliczaniu wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz francuskiego. Rozliczanie delegacji służbowych oraz zaliczek zarządu i pracowników spółki. Prowadzenie kasy PLN i EURO.

2002-2004 ZACH-POL
Kierownik handlowy
Prowadzenie biura handlowego spółki – sprzedaż materiałów budowlanych. Utrzymywanie kontaktów z klientami w Polsce i za granicą. Koordynacja działań związanych z zamówieniem produktu od klienta do sprzedaży jego w kraju przeznaczenia. Prowadzenie rozliczeń finansowych firmy / książka przychodów i rozchodów/.

1999-2003 JASPIS
Działalność gospodarcza JASPIS
Anna Zacharonek-Dobracka & Małgorzata Juchniewicz
Centrum Materiałów Budowlanych i Wykończeniowych w Szczecinie. Prowadzenie hurtowni materiałów budowlanych oraz realizowanie przedsięwzięć inwestycyjnych / przetargi nieograniczone oraz prowadzenie budów klientom indywidualnym/.

1996-1999 INDEX PHU
Kierownik sekcji ds. księgowości Materiałowej,
p/o Dyrektora Handlowego, Specjalista ds. handlu i marketingu;
odpowiedzialna za dział Księgowości materiałowej: struktura kodowa-indeksacja, zakupy towarów, utrzymywanie wymaganych stanów magazynowych oraz odpowiedniej marży na sprzedawanych produktach. Obsługa sytemu ratalnego Żagiel. Wykonywanie regularnych analiz finansowych: wskaźniki płynności gotówkowych, cykle obrotu zapasami i zobowiązaniami itp.

1995-1996 MIDAT Sp. z o. o
Asystent dyrektora Studia Reklamy
Asystowanie w współtworzeniu reklam i kampanii reklamowych. Rozliczenia finansowe Studia Reklamy, w tym prowadzenie Kasy Studia Reklamy oraz planowanie i rozliczanie finansowe kampanii dla klientów. Kontakt bezpośredni z klientami agencji.

Inni ludzie regionu

    MIeczysław Skawiński
    • Przewodniczący Koła
    Piotr Ogrodowczyk
    • Sekretarz Koła

Zobacz również

    Bądźmy w kontakcie

    Zdobądź informacje z pierwszej ręki o naszych działaniach. Obserwuj na bieżąco, jak budujemy Polskę zieloną, solidarną i demokratyczną!

    Newsletter
    Wspieraj działania Partii